Eko-hund.

Jag gick in med en väldans massa energi för den här bloggen, för det finns ingen eko-inriktad blogg som uppdateras tillräckligt mycket. Och vad gör jag?
Hamnar bland de andra.

Jag antar att det är sånt som kallas livet.
Eller sådant som kallas energilöshet.


Av någon mycket märklig anledning får jag nyhetsbrev från Husse. Jag tycker inte alls om hundar. Kanske har de en konspiration för att få mig att ändra mina åsikter? I alla fall fick jag ett nyhetsbrev som jag öppnande, och ögnande igenom. Kanske kan detta mer intressera människor som tycker om hundar, tänkte jag. Och så tänkte jag på bloggen.

Husse kan man nu inhandla ekologiska produkter till sin hund. Såsom schampo och balsam, fästingdroppar och fodertillskott, samt en del andra produkter.



Och aldrig trodde jag att jag skulle blogga om hundar.


//Marie

Kommentarer
Postat av: emelie

Du, var inte så hård mot dig själv! Tycker du har gjort ett starkt bidrag här. verkligen fint. dessutom bär du inte detta ansvar om bloggandet själv!

lustigt med hundmaten ;P

2008-04-05 @ 23:32:03
Postat av: Gunilla

Det är svårt att hålla igång sin blogg men jag tycker att det finns mycket att läsa hos er så det gör inte så mycket att det inte kommer nya inlägg varje dag. :)

2008-04-12 @ 18:47:56
URL: http://Iwillnevergiveup.blogg.se
Postat av: Maria

Det här är en mycket mycket trevlig blogg. Initiativet att överhuvudtaget ha en ekoblogg är jag enbart positivt inställd till :)

2008-04-14 @ 15:07:42
URL: http://cette.blogg.se
Postat av: Marie

Tack så hemskt mycket! Det kom som en liten energikick att läsa så snällt om att min energilöshet går bra ändå, förhoppningsvis försvinner den när jag får se ett träd igen. Ett naturligt och högt växande, vilket inte finns på Island alls skulle jag säga. Alltså vill jag hem.

2008-04-20 @ 21:01:51
URL: http://maritheeko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0