E-nummer.

Jag lever utan internet i skogen på kusten i Sverige och har inte tid att skriva på sommaren. Jag är ledsen för det, men återkommer i höst. Ska skissa på E-nummergudie under sommaren.


Förresten, såg ni nyheterna i morse?
De tog upp att det ska skriva ut om till exempel godis innehåller azofärgämnen, som kan vara skadliga och allergiframkallande, och detta var tydligen ämnen som var förbjudna i Sverige innan vi gick med i EU, om jag förstod det rätt. Det enda E-nummer de tog upp som exempel var E110, så akta er för det. Och alla andra E-ämnen så gott det går.


Vill ni nå mig kan ni göra det på min mail: [email protected]




Ha en trevlig sommar och midsommar!
Själv ska jag fira min 20årsdag med en flaska ekologiskt vin efter jobbet ikväll.


Men kommer jag åt internet en längre tid så kommer kanske inlägg att ploppa upp.



//Marie

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis i efterskott och ha en bra sommar!

2008-06-22 @ 22:20:35
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0