H&M organic cotton.

H&M har även de sin egna kollektion av organiska kläder, mest för att hänga med i det nya gröna och medvetna modet kan jag tänka mig. Efterfrågan styr produktionen, och borde vi inte då efterfråga med eko-kläder?

Först så tänkte jag att det är mycket bra av H&M att satsa på organiskt, men när jag sedan kikar på kläderna blir jag mest bara besviken. Om jag inte vill se dyster ut med brunt och beigt, och rött som den enda livliga färgen, då måste jag vända mig till någon annan.

Eko-mode behöver inte alls vara tråkigt.


//Marie


Kommentarer
Postat av: Annica

Sant med att det inte finns alltför många färger att välja emellan, men jag köpte en mammatröja åt syrran där som var himla fin. Vit och tråkig då, men tyget var helt fantastiskt :O

2008-03-19 @ 13:43:24
Postat av: Marie

Go organic! Ja lite färger borde det vara, de borde satsa mer på eko-kläder. Lindex har ganska bra faktiskt, men deras sortiment av eko börjar ta slut. Tråkigt.

2008-03-19 @ 13:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0