det här med presenter...

Tycker det är samma visa varje gång jag ger mig ut för att hitta den perfekta presenten till en 50 åring, bröllopspar eller student. Klickade precis in på en sida där man kan köpa eller ge bort UPPLEVELSER. Måste vara en av de mest miljövänliga ge bort presenten iallafall. Fick själv en biljett till timbuktu av Marie förra året jag fyllde och det uppskattades vill jag lova. På www.liveit.se finns allt från sälsafari i Stockholms skärgård, ridlektion för två, mata hajar, teprovning, egen gourmetkock (ja tack!), spela in en egen cd, osv osv osv osv. Själv fastnade jag mest för spökmiddagen som låter grymt spännande. Läs själva beskrivningen här nedan från www.liveit.se

Tror du på spöken? Tror du att det finns en logisk förklaring till allt mystiskt som händer? Vill du verkligen veta sanningen? Din kunniga guide kommer att leda dig genom 1300-talets labyrint av kullerstensgator, lyktbelysta gränder och passager. Hör berättelser om spöken, mord, mysterier och legender! Vandringen avslutas med en trerätters middag i en hemsökt restaurang. Du kommer aldrig att se på Sveriges huvudstad med samma ögon igen.

  • Besök vinkällaren från 1600-talet som hemsöks av svenska kungligheter.
  • Hör om den spöklika munkens spådom som blev sann.
  • Beskåda en hednisk renande ritual.
  • Vem mördade fru Gåse och varför får hon inte vila i frid?
  • Lär dig om det Svarta brödraskapets förbannelse.
  • Besök hotellet där objudna gäster spökar.
  • Trerätters middag i en hemsökt restaurang.

/T


Kommentarer
Postat av: Kristian

Denna upplevelse finns även att köpa på www.greatdays.se !

2009-03-04 @ 12:16:19
Postat av: Sandra Ohlsson

Och även på www.upplevelse.com :)

2012-02-23 @ 14:09:55
URL: http://www.upplevelse.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0