I'm clean now.

Snart, snart kommer jag hem till Sverige igen. Då ska jag minsann ha en ekologisk chokladprovning, för finns det något viktigare än att veta vilken ekologisk choklad som faktiskt är bäst?
Och självklart, vilken vit, vilken mörk och vilken mjölk är den bästa? Det ska jag ta reda på, och Therese?


Både Kii, Adili och Mint & Vintage uppdaterar med nya kläder, skor och accessoarer titt som tätt och eftersom Kii är den enda som har kategorin Nyinkommet gör det att man måste leta runt en del för att just hitta det nya.

Adili har dock äntligen fått in denna underbara T-shirten från Kuyichi, som jag tidigare bara hittat på Asos (jodå, söker man på "organic" hittar man sådana kläder där, från bland annat People Tree och Kuyichi) fast för män. Hade tänkt beställa den därifrån och fått en konstig ryggpassning, men om Adili nu är snälla och har kvar denna när jag har pengar så får jag den snygg och bra passning, hoppas jag på.



image6





//Marie

Kommentarer
Postat av: JO

Nu är det dags att börja tänka på julklapparna, tänkte att ge bort en bambu-tröja eller ett par vantar av hampa - nåt i ekologiskt material, visst , lite dyrare, men hellre en grej som håller i stället för massa billiga saker som går sönder - det är ju också bra för miljön och hälsan med ekologiska kläder, se här - <a href="http://www.Berthaseko.com"> ecological clothes</a> - finns massor av snygga saker inför julen - kanske årets julklapp blir ekologisk



2008-11-20 @ 21:58:06
URL: http://www.berthaseko.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0